![]() |
700kr bjudet
|
alexn: Auktionen avslutades kl 12.00 idag. Tyvärr.
|
Den som köpte den, måste prioritera dyra onödiga produkter högre än att göra en egen bra hemsida för de pengarna :)
|
Citat:
Det känns för övrigt tryggt att vi har fått ytterligare en rättrådig smakpolis på WN. En sådan som förstår vad som är nödvändigt och vad som är onödigt här i livet! Klippt från den rättrådiges hemsida: sasserdude: var kan man köpa kaffe billigt? ragnar: vart tog brudarna vägen? flowerhun: helsike vad det regnar här uppe då. tennolof: fan vad det är gött med revbennspjäll. gunde: ut å åka skider i lappland då! Vilka fantastiska klokheter! Känns nödvändigt och riktigt djupt! Men så sker också allting under epitetet: WHAT WE THINK, WE BECOME. Så mycket töntiga tankar; måste ju således ha lett till ett tillskott av ett antal ...... |
wwww: Du har PM.
|
Citat:
Ville ha lite tråkig humor bara. Så jag är ledsen att inte sidan lanseras på en sekund, det var bara lite ur shoutboxen :) Du är välkommen att besöka min hemsida när den är klar om du vill :) skicka gärna en e puss till mig också. PS: var det, det sämsta du kunde hitta på min sida? då får jag bara tacka :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:00. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson