![]() |
Skönt att veta att det inte beror på att man sitter på andra sidan Atlanten.
Jag brukar ladda ner PDF versionen istället, så slipper man allt bling-bling dom har nu för tiden. |
Aftonbladets webb-TV upplever inte jag som besvärlig, däremot Expressens! Den kommer inte igång nio gånger av tio. Blir bara deras logga som visas och se'n är det bara vitt, vitt, vitt.
|
Yepp, expressen lyckas faktiskt kvala in under aftonbladet på den punkten.
|
När jag använder Aftonbladet TV med firefox så hänger sig ff. I IE fungerar det men det laggar för mycket för att det ska vara värt att kolla.
På jobbet så hänger sig ie när jag bara öppnar vanliga aftonbladet.se (och detta började för bara några dagar sedan)... Jag undrar när dom ska göra nånting åt detta.. Fast ändå envisas jag med att gå in på skiten, jag förstår inte riktigt varför =P |
Citat:
|
Upplevt precis samma. Tack för tipsen i tråden!
Gjort dem medvetna om detta vid ett flertal tillfällen, men Aftonbladet har inte vidtagit några åtgärder. |
hah samma här! Trodde det var min dator (som i övrigt är rätt dålig). Sitter på 100mbit och datorn får fan spel så fort jag surfar in på deras hemsida, alltså bara startsidan. Vad kan det vara som gör att hela datorn fryser? Kör XP+FF
WEbb-tv ska vi inte ens snacka om, gett upp hoppet om den längesen |
Hmm hela aftonbladet.se har fungerat felfritt för mig, hittils.
|
Jag har exakt samma problem med Aftonbladets webbTV. Det är likadant varje gång man försöker titta. Reklamen visas fint men filmen laggar så pass illa att det inte ens går att titta klart på det.
Fattar inte varför de inte flyttar över alla deras filmer till samma teknik som visar reklamen, då tycker man ju att det borde fungera. Det fungerade förövrigt fint tidigare innan de uppdaterade sin webbTV layout för något år sedan. |
Samma för mig, de suger.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:02. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson