![]() |
Citat:
Ringde här om dan, valde "är du ett av punkt ses ombud". En mycket trevlig tjej svarade; men det krävdes minst fem minuters förklaring av termen "subombud" innan jag blev ombedd att maila vip istället. Först fick jag något osäkert svar om att de inte sysslade med "subdomäner" :) |
|
Jäklar!
Kan inte ha vart kul för den brevbäraren :D |
Kul att stå och slänga in varje brev i brevinkastet, inte ofta man riskerar att begravas i brev av att öppna dörren :)
|
Tror nog domaintarzan slog mitt årsbruk av toapapper där..
|
Citat:
Själv hade jag lite framförhållning och satte ett makro på att gå in och deaktivera domäner jag inte ville ha för att slippa drunkna. Förresten - hoppas att inte de där domänerna registrerats för din räkning hos Skatteverket..skulle bli ruskigt knas om IIS också lämnar ut sitt kundregister till Skatteverket, vilket verkar ganska troligt.. |
okej, det där var då inte några =)
ska du kolla igenom alla också? =) |
InternetSweden: Enligt Aftonbladet har Sveriges största webbhotell Loopia och SE lämnat ut sina kunduppgifter. Haha.
|
Om man skiter i att betala dessa fakturor så tappar man väl bara domänen? Eller måste man betala?
|
Citat:
Om nu .SE välvilligt skickat över all kunddata till Skatteverket vars avsikt är att kartlägga, så ser det högst sannolikt ut för Skatteverket ut som att domaintarzan har köpt 3k domäner för minst 450 000 SEK (han har ju 3k domäner och de ser knappast någon skillnad)- trots att han fått dem gratis och inte tänkt förnya dem ...har Skatteverket fått uppgift om dem...ja fy fan vilken jäkla soppa det kan bli av det här. Eller är det bara jag som får rysningar när jag misstänker vilka fel slutsatser Skatteverket (som knappast är några ess på det här) kommer att dra.."kan ju bli 10 fel av 5 möjliga".. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:49. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson