![]() |
|
Citat:
http://www.sedo.com/about/policy.php?page=...rid=&language=e Mvh Jonas Colliander |
Efter att ha läst Qions inlägg så prövade jag att lägga ut 26 st av våra vilande domänder på SEDO. Eftersom en vecka har gått ganska precis så tänke jag följa upp detta.
Intjänat under en vecka, €12.03 var av en domän som står för nästa hela summan (€11.95). Givetvis tänker man som Qion, 100st såna domäner vore toppen. :) |
1. Kan man välja bort annonsörer som bara ger några öre per klick på SEDO?
2. Om man nu har en .se domän som helt riktar sig till sverige kan man då på något sätt bara välja svenska eller skandinaviska annonsörer? Tycker valfriheten är lite begränsad, men nu kanske det är så på adsense, affiliator och alla andra också, vad vet jag? |
Citat:
Mvh Jonas Colliander |
Citat:
|
Citat:
|
Tänkte ändra "Page Layouts" på några parkerade domäner. Tyvärr hittar jag inte vart man gör detta. I Sedos FAQ står det:
2) Choose Page Layouts Using the drop down box, you can select among several unique parking page designs. ... osv Någon som kan hjälpa mig att hitta denna drop down? |
Logga in dig och gå till my parked domains. Ovanför rutan med alla dina urler och fakta om clicks osv. finns det en ruta som heter "switch to optimizer" Då får du upp en ny ruta där det längst i rutan över dina namn står master keyword och select, klicka i select så kan du välja olika layouter för varje namn du har.
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:11. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson