WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Nyheter (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=3)
-   -   WN söker hjälp! (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=23913)

Mattias 2007-09-29 12:29

Äntligen! :)

Som några redan skrivit ovan.
Betygsättningen, det vill vi ha.

Journalistiken låter väldigt spännande även.
Låt gärna någon åka runt och prata/fota för att dagligen kunna släppa lite artiklar.

Robert 2007-09-29 13:18

En liten feature; att kunna se på en karta var alla hör hemma. Skulle underlätta ev planering av samarbeten, eller partaj rentutav!

fabian 2007-09-29 13:24

Precis! WebmasterNETWORK borde ju erbjuda några funktioner för att kunna nyttja nätverket!

Leon 2007-09-29 15:30

Hur pass stora resurser skulle det ta att göra ett java script (eller annat) som
läser av när man håller på att göra ett inlägg och som visar 5-10 liknande
poster som innehåller sådant man skriver om i realtid, ev efter att man skrivigt x-antal
ord osv. Så blire kanske inte så mkt dubbelposter...

Ev för att avlasta server lite så kan den läsa av enbart "ämnet" och inte i inläggen

crazzy 2007-09-29 16:38

bara uppgradera till nästa version av forumet så är jag nöjd.. =)

Anders Larsson 2007-09-29 16:49

Betygsättning och karma och vad det heter i all ära, men det blir lätt en bortglömd funktion, och med en risk att det missbrukas.

En "tack för hjälpen" markering, om jag ställer en fråga och får hjälp markerar jag den personen, och på så vis kan man enkelt se vem som tillför mer än frågor i forumet.

crazzy 2007-09-29 17:15

och kanske nån möjlighet att göra som på powerbits att den som startade tråden kan låsa den när han fått ett svar?

2cool4school 2007-09-29 17:22

Citat:

Originally posted by crazzy@Sep 29 2007, 17:15
och kanske nån möjlighet att göra som på powerbits att den som startade tråden kan låsa den när han fått ett svar?

Och varför inte även funktionen att ta bort?

robert.liljedahl 2007-09-29 17:42

Jag är överlag nöjd, men om jag ska komma med något förslag så är det att jag
personligen skulle föredra om det var ett krav att man som medlem faktiskt är i branschen och
inte endast har *webb* som hobby.

Sen så tycker jag att man ska vara tvungen att uppge riktigt namn samt att man har en avatar som föreställer sig själv och inte någon lustig figur.

/Robert

j3rk3r 2007-09-29 18:30

Citat:

Originally posted by robert.liljedahl@Sep 29 2007, 17:42
Jag är överlag nöjd, men om jag ska komma med något förslag så är det att jag
personligen skulle föredra om det var ett krav att man som medlem faktiskt är i branschen och
inte endast har *webb* som hobby.

De flesta har nog börjat på hobbynivå, så att inte låta de som har detta som hobby vara med låter väldigt tråkigt tycker jag.

Och ja, jag har själv webbutveckling som hobby, men hoppas att kunna leva på det i framtiden.

Ang. förslag så tycker jag att WN funkar bra, även om designen är lite tråkig och enformig.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:54.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson