![]() |
För övrigt var det givetvis BoPunkten.se det skulle stå, flickvännens HP har problem med T och N, och nu är det för sent att ändra inlägget.
|
FinalFantasy.se är jag nöjd över. Förbeställde den innan .se-domänerna släpptes.
Dock är jag mindre nöjd över att jag fortfarande inte lagt ut nåt bra på den. |
Partikelfilter.se
Partikel.se trafficing.se bluetec-diesel.se Det är några jag är nöjd med, främst för att alla har det speciella :) |
mexicocity.se har jag också som jag är nöjd med :D
|
s9.se -- Företaget, kort och bra.
eliasson.us -- Mitt efternamn såklart, dock skulle ju inte .se sitta fel ;-) aftertwelve.se -- Skönt "community" namn. netfilter.se -- Ptja. wifispot.se -- Bra namn till WiFi projektet jag kör. |
Hmm, skum tråd egentligen. Visst värderar man oftast sina egna domäner högst. Men:
kurslitteratur.se företagande.se (där jag också hade icke-idn, båda sålda sedan ett tag tillbaka) pocketböcker.se och pocketbocker.se är två som jag är riktigt stolt över Sen har jag en hel harang på temat litteratur. textbookexchange.eu är väl en hygglig domän som ligger i väntan på expansion. skönlitteratur.se samt skonlitteratur.se är två som jag har börjat överväga försäljning på. Känner ni er hugade, så pm:a med vettiga bud. Självklart förbehåller jag mig rätten att inte sälja |
Player.se är jag nog mest nöjd med.
|
domänen jag är mest nöjd med och som är den andra domänen jag köpte är mirc.net.
|
Citat:
|
NorthCarolina.SE
SouthCarolina.SE OklahomaCity.SE NewMexico.SE SouthKorea.SE Pittsburgh.SE MiamiBeach.nu här är lite fler som jag äger som är bra egentligen :D |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:30. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson