![]() |
Citat:
|
Citat:
Det finns 652338 registrerade .se-domäner och för inte alltför länge sedan berättade IIS att privatpersoner gått om ftg i antal reggade domäner, vilket innebär att du har 325 000 domäner där du endast kan se ett personnamn på innehavaren.. Sen då - hur ska du veta vem som vill sälja sin domän ? Ska vi bara förutsätta att alla som har en domän vill sälja den ? ..och då för 1-2k annars är det en skitdomän som man ska ha smisk om man vill sälja... Sorry du tappade mig på vägen.. |
Citat:
En som jag genast tycker bör bli avstängd är kandah. Läs igenom flera av hans startade trådar så förstår ni varför. Intressant är att han har skrivit 83 inlägg och med jonnys idé hade det inte varit möjligt för honom att sälja domäner via WN. |
Det skulle finnas ett forum som betalas med medlemskap, och där varje domän annons kostar en summa som dras mot medlemsavgiften. När medlemsavgiften är förbrukad så måste man förnya medlemskapet för att kunna annonsera fler domäner.
|
Citat:
|
Citat:
Smart att betala annonsen med SMS, men jag tycker att 5-10 kronor per annons räcker. |
Citat:
|
Citat:
Tycker att dnforum.com har ett bra upplägg. Men vi skulle ha ett eget. |
Citat:
|
Kör som nu men fixa så att man inte kan posta något i köp och sälj om man inte uppnått 100 inlägg låter vettigt.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:37. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson