![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Alltid roligt när folk är kreativa. Detta var verkligen en snygg lösning och jag har inte sett den användas förut på nån av de sidor jag besöker. Avgränsningen känns rätt tydlig och besökaren kan fortsätta att besöka sidan du visar i greyboxen.
|
Citat:
|
Jo, det går riktigt segt för mig också. Och browsern skriker om javascriptfel på din sida.
|
Tycker det var en snygg lösning
Saknar dock en knapp där man kan öppna en sida i ett eget fönster. Jag gillade din lösning när man ska bläddra igenom recepten. Men jag vill gärna kunna öppna alla intressanta recept i egna fönster också. Skulle du ha en sådan knapp så användarna kan välja själv så borde nog även tasteline bli nöjda. Mitt förslag är att man kan klicka på rubriken uppe till vänster (När greyboxen är öppen) och då öppnas sidan i ett nytt fönster. |
Jag kan ingen erfarenhet av juridik men Google använder ju en sådan lösning också. Dom länkar ju en sida inom en i-Frame:
http://tinyurl.com/yudohs Det vore märkligt om det fanns en lag hur man får länka på internet. Jag har fått samma kritik då jag länkade till Eniros kartor i en iframe. |
Vad hände egentligen? Blev det för påstridigt med Tasteline? Nu när jag testar så öppnas det i ett nytt fönster... :(
|
Nej. Jag valde att ta bort javascriptlösningen tills vidare eftersom den är för tung. Jag funderar att göra en egen men har ingen tid just nu. Är det störande att de öppnas i ett nytt fönster?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:12. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson