![]() |
150 kronor per A4? Med f-skatt. Ok, den som skriver bra för det kan ju PMa mig och gärna skicka lite samples.
|
Hej
Content skrivet på 100% korrekt engelska bör kosta runt $5 för 500 ord, betalar du uppemot $10 går du på en nit eftersom det är överpris. Dock kan det självklart variera beroende på hur mkt reseach som behöver göras - och gäller det andra språk än Engelska kan priserna variera mer åt båda håll. Sen om du hittar en bra frilansare så märker du att de är otroligt snabba och har stor kapacitet. En bra content writer skriver enkelt 100st artiklar å 500 ord på några dagar... Det finns en anledning till varför content writers lever som kungar i Fillipinerna :D Enligt mina erfarenheter är content writers i Asien bättre och enklare att jobba med än t.ex Indier (och billigare) Mvh Jonas |
Citat:
Fast nu var det väll mest svenska det rörde. 150 kr för en A4 tycker jag låter fruktansvärt bra ... betyder ju att de skriver iaf två A4 per timma och det är ju trots allt inte bara och skriva utan man måste kunna ämnet också. Citat:
|
Jag skulle vilja se det högkvalitativa innehållet som kostat 150 kr för en a4. Jag är väl ingen expert på det hela, men jag skulle nog behöva minst en timme (förmodligen ett par) för att skriva en så pass lång text om ett ämne jag kan bra.
Lite mer skönlitterärtext går ju fortare iofs. |
Finns det nån här som skriver artiklar i ungefär den prisklassen och är riktigt duktig på iptelefoni ser jag gärna ett pm.
|
Prata med "lerkot" vet att han finns i IRC kanalen, tror han finns här på wn med, han är trevlig, duktig och bra att ha att göra med. han har bland annat skrivit fronten på min blogghost sida (bloggproffs.se) jag betalar han 1kr/ord, också med rätt att välja antal ord, samt några editeringar på texten när resultatet är klart.
|
Jag betalade 80 öre per ord brutto till mina svenska skribenter.
|
Citat:
Med det priset låter det som man bara får "ord bajs" eller gamla omkastade artiklar (mycket vanligt i content-skrivar-branchen). Själv använder jag write4u.info. Hon som ligger bakom den tjänsten gör ett bra jobb. Full research innan hon börjar skriva runt det beställda ämnet. |
Citat:
Jag är fortfarande intresserad av PM från svenska och danska skribenter med iaf basic SEO förståelse. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:55. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson