![]() |
Magento kommer i en första beta-version under dagen...
|
Citat:
Edit: Nej, citerar.. This is Magento’s preview version and an early release of the product. We expect bugs (and lots of ‘em) given the complexity and intricacy of the system. As such, we strongly advise not to use in production environments at this time. Many things may change as we receive feedback (including the core), so please take this into consideration when making a decision. |
klein, sluta hypa osCommerce då det är ren skit år 2007, och det vet du.
Magento betan är ute nu, men det är nog för avancerat för dig. :) Nu snackar vi enterpriselösning GRATIS. Ja tjosan! Och alla naj-sayers som klagar på att det är upphypat och inte kommer släppas kan äta gräs. Bara för att företaget bakom vet hur man marknadsför betyder det inte att projektet aldrig släpps. Hej då osCommerce, jag kommer inte vänta på nästa uppdatering i 5 år till! |
Citat:
Kan hålla med dej om att osCommerce är lite efterbliven, men fungerar och finns ett bra stöd till denna plattform. Jag har kör hellre på äldre plattform som så många möjligt kan använda min webbutik, än något som bara fungera med IE7. Det finns en anledning varför man t.e.x väljer Unix istället för Windows.. Men det jag har sett av demo.magentocommerce.com/ verka imponerade |
Magento är kompatibel med alla moderna webbläsare. Jag använder inte IE7 annat än att buggtesta webbsidor.
Att bygga nya webblösningar idag handlar mycket om kompabilitet mellan olika plattformar. Så det kommer fungera finemang, och bättre än osC. |
Citat:
|
Nepp, men OSL 3.0
|
Någon som kan beskriva OSL 3.0?
Är det någon som skapat en "live" butik med den senaste versionen? |
Quick.Cart av http://opensolution.org/ är något att titta på om man är ute efter en enkel men ändå användbar webshop som är relativt enkel att anpassa efter egna behov. Utvecklas i Polen och finns som gratisversion. Väljer man att betala så får man lite extra funktioner som enligt mig är värt den lilla summan de vill ha.
Använder själv den shoppen i 2 projekt jag är inblandad i. |
Citat:
* Den som gjort produkten garanterar att han har alla nödvändiga copyrights för den (så du kan inte ställas till svars för eventuella copyright/patent-brott) * Du får göra vad du vill med koden så länge du inte på något sätt försöker ta mjukvarupatent på någon del av koden eller stämma licensiaten för att bryta mot något patent som har med koden att göra... Läs hela licensen här: http://www.opensource.org/licenses/osl-3.0.php Skall försöka testa shoppen i veckan, demot är ju mycket imponerande! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:19. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson