![]() |
Fan, blir chockad att se att någon verkligen röstat på 1000+
Hur håller ni reda på så många domäner? Bara 200+ är väldigt mycket tycker jag :P Jag äger HELA 1 .SE-domän! :D Sen ett par st .com, .org, .net. EDIT: Stavfel. EDIT2: Nu skäms jag, jag ägde faktist 2 .SE-domäner. |
Eftersom jag verkar vara den enda på WN som hittills öppet har deklarerat ett innehav på över 1000 .se-domäner. Så ska jag även bjuda på fördelningen till alla "kaffetanter".
Innehavet består i dagsläget av ca 1100 icke-IDN, ca 600 IDN. Dessutom finns det en del .com .net o.s.v. i gömmorna. Jag ser domännamn som en god investering för framtiden, fullt jämförbart med aktier t.ex. Till vissas glädje och andras förtret... /S |
pitbull kanske dags att byta namn till hamster istället?
|
Citat:
|
Som marknaden för domännamn är och verkar bli i framtiden så är det säkert ingen dålig investering, även om jag tycker det är mer likt fonder än aktier då du får betala en årlig avgift :)
Äger själv 4st, så man är väl ett litet blöjbarn i detta sammanhang, men det kommer säkert att öka i takt med att företaget växer. |
Pitbull=Göran Glück? :D
|
Eller pitbull-Bert Karlsson? :-D
Om ett år eller två finns det nog inte så många kvar. Då ligger det nog på en mer "normal nivå". |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:44. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson