![]() |
Vilken jävla idiot...
|
I Båstad sprutar vi skumpa och i Nyköping eldar man motorcyklar...
Han har nog bränt mer än gummi i sina dagar, alla kretsar verkar inte sitta där dem skall. |
Undrar om han tror att försäkringsbolagen inte ser på YouTube
|
hehe....Coolness!....NOT
|
Citat:
|
Jag har inget emot vad han gör eftersom det är han själv som får betala. Men det som skrämmer mig är hans leende reaktion efteråt.
Grym hoj var det i alla fall.. |
ptja, har man råd att bränna däck sådär så antar jag att man har råd att pynta reparationer för biken. Way to go.
|
Fast i regel brukar man väl bara göra en sån burnout om däcket redan är slut och måste bytas oavsett. Jag tvivlar på att snubben budgeterat med att hojen skulle fatta eld... :)
|
Måste säga att den filmen gav mig ett gott skratt! :)
|
haha, vissa människor bevisar verkligen att det finns för mycket pengar. Eller så kanske problemet blir sen att det inte alls fanns några pengar.
Undrar vad man säger till försäkringsbolaget. "- Mjo, det var så här. Igår så skulle jag köra iväg, men bromsen låg i." "- Jaha?" "- Mjo, men då vart det lite varmt för motorn när den inte fick någon kylning." "- Så motorn har lagt av?" "- Ja det kan man säga, den brann lite. Men det är snabbt lagat =)" "- Okej vi skickar en kontrollant så får vi se." |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:37. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson