![]() |
OK, tack för alla svar, har lite att tänka på i allafall
|
Mitt tips är att inte köpa Dell - de har mycket högre felfrekvens än övriga märken.
Själv rekommenderar jag varmt HP och Inventec, särskilt den sistnämnda för dess goda prisvärdhet. |
Citat:
|
Citat:
har sökt lite utan att hitta nåt, vore skojj o prova lite annat än supermicro och HP |
Decibel: PRQ är återförsäljare tror ja.. eller ha burkar hemma från dom iaf.
|
Citat:
|
Hej
En kund till oss säljer begangat följande: 1 st chiftec 2U rackmot låda med följande innehåll: P4 2.52 Ghz 2 st 80 GB mirrorkopplade 1 GB minne Ge bud, hostingen kan jag fixa billigt om du köper den. |
Jag har funderat, funderat och funderat, och jag tror helt enkelt inte det här går att lösa utan egenreklam...
Vi är ÅF för Inventec. Jag tror t o m att vi är den enda ÅFn som säljer direkt till privatpersoner/småföretag, men jag kan ha fel där. Inventec har tidigare enbart kört OEM (t.ex. är alla HPs servrar sedan tidernas begynnelse byggda av dem) och först väldigt nyligen börjat sälja under eget märke. Därav bristen på ÅF. |
lazat låter som ett hemmabygge?
|
PRQ är återförsäljare för HP och själv kör jag endast HP och inte ett enda fel på 5 maskiner under 3 års tid nu.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:23. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson