![]() |
Citat:
Vi är nöjda, du kan PMa mig för referens. |
Citat:
|
OK, lite update då.
Från att vi anlitade Jim tills idag, så har vi klättrat betydligt på de specade sökorden, precis som han hade utlovat. Man får ju ha lite tålamod, men det ser VÄLDIGT lovande ut. |
Citat:
|
Gissar på "Ho s te d Ex cha nge" och "Sh are po in t".
|
Hej,
Jag tycker kataloger visserligen hjälper mig, men det är inga fantastiska resultat/skillnader direkt om man säger så. Textlänkar från relevanta, högrankade sajter är förstås betydligt effektivare, men inte lika lätt att få i realiteten förstås. ;-) |
Citat:
Vi är nu 2:a stadigt på dessa ord, dessutom så har vi själva tagit innehållet lite vidare och sett till att komma högt upp på t.ex "Pushmail". Så, Jims arbete har defenitivt gett resultat. Dock så har vi själva också tagit uppgiften på allvar och verkligen försökt så gott det går att jobba med innehållet, och hey, det funkar! Dessutom har vi haft en jäkligt bra dialog med Jim som har pekat oss i rätt riktning, tack för det, Jim! |
Har det gett resultat i antalet kunder också och inte bara i sökresultaten?
|
Citat:
De flesta kunderna ringer till oss innan de beställer, men det är ju onekligen så att antal kunder också ökat, vilket vi är tacksamma för, tror att det var ett smart drag att anlita Jim istället för att fortsätta pumpa in en massa pengar på AdWords. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:17. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson