![]() |
Citat:
Vilket det inte är, vi valde att fokusera på ett annat problem ett tag och det är anledningen att det är fördröjt, inte ursäkten till det. Edit: Infobrev till kunderna går iväg inom kort, osäkert om det blir under kvällen eller morgondagen, beror på betatestarnas betyg :) |
Citat:
Jag antecknar tiden för den här posten och ser fram emot mailet :) Jag vill inte gnälla publikt på er, men ni måste ta er an den kritik som riktas (och tidigare har riktats) mot er. Jag googlade (eftersom söken är begränsad till 3 tecken) lite snabbt efter jx på wn.se och hittade flera trådar med ursäker om det ena och det andra.. folk tröttnar till slut och då rinner droppen över, ungefär som med mitt inlägg idag när jag inte orkade läsa mer om förseningar och ursäkter för ert system ;) Lansera! Ni har ju hur många kunder som helst som står och stampar & väntar på att komma igång... :) |
Citat:
|
Citat:
Men visst, ibland händer saker man verkligen inte räknat med och det är en av flertalet delar vi strukturerat om i. |
Citat:
|
Citat:
Man tycker man ändrar och ändrar överallt men alltid är det nåt man missar, tack för tipset! Edit: Tråden delad, feedbacksnacket fortsätter i tråden i feedbackforumet. |
riktigt nice att det är tillbaka nu, funderar på om man kanske ska slänga in lite pengar där och se vad det går för :)
Hört mkt bra om JX, aldrig använd själv dock. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:46. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson