![]() |
Citat:
Jag förstog inte allt detdär med nyhetsbrev, vem ska jag betala för lead och dedär? |
Citat:
|
Nej jag menar att jag fått två radannonser på min hemsida. Jag har ju en annonshemsida för båtannonser. Annonsen jag har på Google har kostat över 1000 kr och har gett mig två radannonser på min hemsida. Det känns inte effektivt tycker jag.
Ber om ursäkt för min otydliga förklaring som ledde till missförståndet. Hoppas du förstår nu :) |
Citat:
|
Men frågan är väl hur jag ska få besökaren att vilja gå med i ett nyhetsbrev? Det är ungefär lika svårt som att få en att lägga in en gratis radannons hur lätt som helst
|
En sida som din måste bygga kritisk massa, det är inte alls säkert att en besökare gör nånting på den första gången han / hon besöker. Det kanske kräver ett par återbesök innan en annons läggs upp. Det mesta av blockets trafik är ju folk som fönstershoppar.
Jag tror jag har sagt det förrut i nån av dina tidigare trådar, men a) lägg in annonser själv från andra media B) skapa kontakter via båttidningar, anslagstavlor och andra media som har med båtar att göra. För att din sida skall lyckas är receptet hårt och dedikerat arbete. Det är inte direkt en nisch utan konkurrens du har bestämt dig för... |
Som grazzy säger,
dock vet jag inte om konkurrenter blir glada eller om det är tillåtet, men kolla båtannonser på blocket, lägg in dessa på din egen sida, maila sedan annonsören och säg att hans eller hennes annons nu även finns på din sida. |
Citat:
Jag förstår inte riktigt vad du menar med att lägga in annonser från andra media. Menar du att jag ska ta båtannonser frå t ex. blocket och lägga in på min sida? Kan man göra så riskfritt? rent juridiskt Jag VET att min hemsida jämfört med konkurrenternas är i särklass bättre så det är det inte frågan om, min har definitivt potential. Allt det handlar om nu är att få folk att veta om sidan. |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:23. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson