![]() |
Instämmer i tidigare åsikter. Vill bara lägga till att jag skulle vilja få tydligare markering på sök-knappen när det är dags.
Grön färg när man hovrar på den vore effektfullt. Eller varför inte när alla nödvändiga uppgifter är ifyllda? En statusindikator är aldrig dumt... |
Grym tjänst. Snabb, snygg, enkel och sjukt smidig.
Större logga är allt jag önskar. Av ren nyfikenhet, hur tjänar ni pengar när klicken går via Luftgrop? :) |
Saknar information om företaget bakom sajten och sidan känns halvfärdig utan en ordentlig header.
Provade söka lite och det var kul att se att den resan jag tänkt göra i sommar kunde sjunka med en tusing i pris. Jämfört med MrJet så är din sajt bättre på sökfunktionen/kopplingen mot andras databaser. Kanske är inställning på MrJet att man kan tänka sig två mellanlandningar? |
För mig så måste jag scrolla ner för att hela kalendern ska synas (sitter på laptop).
|
Har ni någon koppling till travelstart.se eftersom på varje länk så går man genom luftgrop(som ägs av travelstart)?
Eller ni använder deras metasök? Tycker annars den är ganska snabb, enkel och bra! |
Nu är headern utfylld med en banner :)
Kalendern kommer fixas snart... Vi har ingen koppling till travelstart eller luftgrop men vi använder oss av luftgrops sökmotor. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:45. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson