Frames hade jag nästan glömt bort att det fanns. Måste nog göra om det jag redan har gjort. Den finna att se på www.misshandlad.se om någon mot förmodan skulle vara intresserad av det.
Citat:
Originally posted by Aron@Mar 2 2007, 12:40
Jag tänkte i samma bana som Header och ville göra en simpel sida på ett domän som jag inte använde. Vad tycker ni om resultatet: www.tpu. se ? Det kanske är så att man saknar det gamla och är trött på alla High Tech sidor med asp, php, xml, ajax, CMS, mambo, kongo etc... Länge leve sidor med själ.
|
Det är ju en sida med innehåll, den jag försökte mig på att göra är totalt utan innehåll, bara en massa trams. Vad som slog mig var att vissa saker sitter i ryggmärgen, ser att jag har automatiskt lagt dit en massa metataggar, helt i onödan. Tittade också både i FF, IE och opera för att se att den fungerade i dem...!?
Nää, det är ju hur svårt som helst att tänka om och göra en sån sida, gärna en som kraschar webbläsaren. Ska man knappa in db kopplingar eller dyl så kan man prata i telefon och peta navelludd samtidigt, men att "misshandla en sida krävde så mycket mer tankeverksamhet än jag trodde.
|