![]() |
Jag saknar uppsala som alternativ, Sveriges 4 största stad borde vara stor nog att få vara med.
|
Citat:
EDIT: Stockholm! En sak är jag dock 100% på. Om alla medlemmar ska vara med att bestämma lär jag hinna gå i pension innan en träff blir aktuell. Tror helt enkelt att någon får ta tag i det och bestämma när, hur och var, och sen får vi andra anpassa oss efter det! |
Citat:
Lägg in lappar med Stockholm,Göteborg och Malmö i en hatt och dra en. |
Lägg även i lappar med vem som ska vara talare. En temakväll (läs: ölhävning) må vara trevligt men ett program vore sjysst, kanske studiebesök hos något trevligt företag som känner ett behov av att visa upp sina bästa sidor.
|
Citat:
|
Är väl inte så svårt, en lista med vilka som vill komma med namn och ort/stad.
Lek med tanken, 30st vill komma, 19st har stockholm som närmsta stad, voilá, wn träffens geografiska position är bestämd. Peace of kaka |
Ska vi säga Stockholm och den lördagen den 21 juli?
Vilka kan då? |
ser att Sundsvall tog sig starkt iom min röst :D
Det jag egentligen tänkte föreslå är att det skulle kanske vara en idé att köra några mindre WN träffar? tex en i lappland för samefolket som har wifi i sina igloos, en för oss i norr/mellan och en för södra sverige? sen jämföra bilder och rövarhistorier i en tråd här på WN. Jag kan annordna "Couronne" tävling och öldrickande i sundsvall :D |
Citat:
|
Jag med!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:46. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson