![]() |
Jag håller med om fjanterierna... =) Men Missdomain tycker jag definitivt skall få en komplimang!! Mitt egna företag har själv köpt hemsidor/domäner via missdomain och det har fungerat bättre än bäst! Bra relation, inga konstigheter, affären klar!
Missdomain me like! / XC |
Citat:
Som sagt, det är viktigt att ni gör saker rätt om man inte ska förlora förtroendet för er tjänst. Det leder till både badwill för er och mig när budgivaren tror sig nått accept men så inte är fallet. |
Citat:
|
Nu ska det inte finnas några domäner på MissD som använder sig av det gamla reservationspriset.
|
Vad gör man om köparen av ens domän inte betalat fakturan?
Jag sålde en domän den 6 dec men enligt missdomain har inte köparen betalat fakturan. Har försökt kontakta missdomain ang detta utan att få svar. Personligen har jag ingen lust att fortsätta hålla på domänen om jag inte får mina pengar ASAP. |
Hej!
Instressant tråd! Jag har köpt ett domännamn på auktion hos missdomain.com, som avslutades i fredags. Så långt har jag inte fått bekräftat från missdomain att de överför namnet till mig (vilket de själva visade sig äga). Men jag antar att det löser sig imorgon måndag. Återkommer med mer information om utvecklingen! /bjorck |
De ringde idag, och det har löst sig! /bjorck
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:58. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson