WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Nyheter (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=3)
-   -   registryeu.com "skänker" bort 1000 domäner (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=19263)

MRDJ 2007-02-11 16:24

rättså najs kampanj..

jonathanS: kan inte ni köra en sån kampanj på loopia med? :)

MRDJ 2007-02-11 16:24

Citat:

Originally posted by Wojt@Feb 11 2007, 16:45
Det står 30€ när jag checkar ut. Men bannern är kvar?
det gjorde det för mig med, men på kvittot stod det rabatt 190 kr , slutsumma 0 kr

Helix 2007-02-11 16:28

Tack för tipset. Har tecknat en domän....:)

mynameisfredrik 2007-02-11 17:07

Citat:

Originally posted by fredlund@Feb 11 2007, 17:24
rättså najs kampanj..

jonathanS: kan inte ni köra en sån kampanj på med? :)

kanpanjen var inte direkt så najs, vem igentligen vill ha en .eu när bättre finns som .se, .com osv
men jag kan hålla med dig skulle vara najs om loopia kör en sådan här kanpanj fast med .com eller någon mer atraktiv domän

Helix 2007-02-11 17:27

Citat:

Originally posted by latexgumman@Feb 11 2007, 17:07
kanpanjen var inte direkt så najs, vem igentligen vill ha en .eu när bättre finns som .se, .com osv
:huh:

Det beror på vad du skall ha domänen till. .eu domäner är kanon om man vänder sig till den europeiska marknaden, Tror inte jag vill ha .se då :)

MRDJ 2007-02-11 18:06

Citat:

Ursprungligen postat av latexgumman
Citat:

Ursprungligen postat av fredlund
rättså najs kampanj..

jonathanS: kan inte ni köra en sån kampanj på med? :)

men jag kan hålla med dig skulle vara najs om loopia kör en sådan här kanpanj fast med .com eller någon mer atraktiv domän

får du en domän som är ett bra sökord, slänger upp nått innehåll på sidan.. och massor av sökmotoroptimering så är .eu inte så dumt ändå.

se7en 2007-02-11 19:23

riktigt fint var det, dock är ju inte fantasin den bästa en söndag (bakfull).

Vågar inte riktigt gå ut med vilken domän jag reggade innan allt är klart, men ni får gärna skriva vilka fynd ni gjorde =) (om ni fått klarbesked att dom nu är reggade givetvis).

//7

Alto 2007-02-11 19:25

Tack för infon!
Funkade perfa!

mynameisfredrik 2007-02-11 19:35

Citat:

Ursprungligen postat av Terabyte
Citat:

Ursprungligen postat av latexgumman

:huh:

Det beror på vad du skall ha domänen till. .eu domäner är kanon om man vänder sig till den europeiska marknaden, Tror inte jag vill ha .se då :)

skall man vända sig bara till europeiska marknaden så går .se, .com, .net osv bra.
vilket företag skaffar bara .eu adress till sitt företag då är dom fan korkade, det samma gäller .biz, lika knäppt att andvända och helt fantasilös

Alex 2007-02-11 19:46

Tror inte latexgumman förstår värdet på domäner, helt.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:25.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson