![]() |
Nivå..
Du kliver in i en tråd, kallar någon för mupp och insinuerar att han är skojare och skyndar sedan därifrån med motivering om tidsbrist. Det är bara fegt och dumt. |
Kan man satsa pengar någonstans om huruvida jokkoapa eller Danski kommer vinna den här tråden? Bring it on ladies, alltid skoj med faktaspäckade trådar som är kryddade med förolämpningar och oseriösa inlägg (som det här).
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Vilket strider mot ombudsavtalet (speciellt det nya) http://www.iis.se/pdf/mall_bilaga_A.pdf punkt D Citat:
Inlägg som syftar till att vår prissättning skulle vara orsaken att få kunder att känna sig blåsta och lurade och därför vill till annan leverantör ser jag som ganska platta - jag ser inget problem att tappa kunder till konkurrenter - det gör alla ! Slutligen Danski - Du har ofta bra kvalitet i det du skriver, ibland tycker jag att du är ute och cyklar sakmässigt och ibland är jag bara av annan åsikt, men det som rynkar mina ögonbryn är dina tjuvnyp. Dom ska du inte dela ut om du inte vill ha några tillbaka - så sluta böla när dom kommer! Bortsett från det har jag inga problem med dig !! 1337pm - Ibland är du en riktigt skön filur ! :lol: |
Ni kanske borde gifta er?
|
Tycker vi ska nominera detta till kategorin "Roliga trådar 2007". Fanns väl något liknande 2006 om jag inte missminner mig.
|
Citat:
Kolla det så kan du neka pga ogiltig underskrift, och så bör du kontakta din kund och kontrollera deras vilja. Det kan ju vara en vanlig supportsnubbe som missuppfattat vad de godkänt.... |
BUMP
Vissa saker hade jag inte uppmärksammat tidigare - men det är ju HELT J*vla patetiskt !! Tror ni inte att "Arthur Jonathan, RIKTAD Networks AB" sitter i "Etik-kommitén" hos ombudföreningen Registrars.se.. Registars mötesprotokoll Något "RIKTAD Networks AB" har enligt bolagsverket aldrig existerat och "Arthur Jonathan" är alltså personens förnamn. Det här flyttade ju i mina ögon registars.se till en HELT annan planhalva vad gäller trovärdighet - Vi får kanske snart se Comitnet som ordförande i Registrars.se !? Dom verkar ju hålla en högre etisk profil än Riktad iaf.. |
Citat:
Idag vet jag att Riktad Networks har blivit medlemmar i Registrars.se igen. |
Hej Jonathan,
Citat:
Citat:
Under vilket Bolagsnamn är de medlemmar hos er ? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:18. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson