![]() |
Citat:
|
OT, men DI.se har en artikel idag där Finansinspektionen varnar för en bubbla(!) likt IT-bubblan 2000.
|
Märkligt att de har så många besökare, har nu hört efter med ett 30-tal personer på min msn samt ett 30 tal på jobbet innan jag slutade tidigare i dag men ingen av dem använder regelbundet leta.se, faktum är att ingen av dem ens kan minnas att de någonsin varit in på den sidan!
Men men grattis i alla fall, är alltid kul och inspirerande att höra om andra som lyckats. |
Jag har inte heller lyckats få tag på någon som använder sig av sidan.
|
Har aldrig hört talas om leta.se, undrar vem de tjänar pengar på.
|
leta.se tilltalar nog en äldre målgrupp om någon.
Klart de ska ha 48 Mkr om de vinstar ~6 Mkr/år och har 200k ub i veckan (KIA). Sen kan man ju alltid debattera fram och tillbaka om just leta.se av alla var rätt sajt att köpa. Men man kan väl säga så mycket att Schibsted aldrig köpt leta.se, sen får var och en dra sina egna slutsatser. Nån som vet vem/vilka som ägde leta.se? |
Jag vet att många äldre använder Leta.se, på farsans jobb använder alla kollegorna leta.se konstigt nog.
:-) |
Hemma i föräldrahemmet så använder min far leta.se som startsida. Anar även ett samband mellan leta-sajten och min mors användande av orden 'kan inte du leta det sen' :)
Så även jag kan vittna likt 'Johan H' om att många äldre som använder Leta.se. |
Gud vad ni gnäller.
Här är det den kungliga svenska avundsjukan som regerar. Leta . se har jobbat hårt med att profilera sig mot målgruppen, bygga varumärke och trafik. Det är värt pengar i dagens läge, och ett bevis på att hårt arbete och seriös inställning lönar sig. Sånt ska applåderas och inte klankas på! |
Faktiskt aldrig besökt leta.se tidigare och är inte säker på om jag hört talas om det heller.... frågade runt ett 30-tal polare nu och nästan ingen hade hört talas om sajten, och dessa polare är ändå inom samma yrke/intresse som vi här.
1,1 miljoner besökare per vecka? Låter som fantasisiffror. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:57. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson