![]() |
Har nu gjort lite "uppdateringar". Iofs inte så mycket men jag tar små steg i taget så att ni kan "vägleda" mig för att få sidan så bra som möjligt. :)
So, more feedback, please! |
Kommer du ha kvar "Till bloggen" senare också? Personligen ser jag hellre att du visar första inlägget direkt, mindre klicka på så sätt.
Mvh/ Niklas |
Nej det kommer jag inte att ha där sen.
Jag har tänk att ha kvar inledningen "välkommen till min blogg! Här kan läsa om mina tankar och vad som händer mig om dagarna" och sedan kommer det senaste blogginlägget. |
Men vad tycker ni om uppdateringarna?
|
Ganska daterad i mitt tycke. Rubrikens text är tok för stor i relation till brödtexten. Det är också många olika element som fightas upp uppmärksamheten, samtidigt som det olika stilarna rubbar balansen totalt.
Jag är ledsen, men det är inget för mig :( Hoppas du kan dra nytta av det dock. |
Okej. Jag tackar för feedbacken.
Men nu blev jag lite splittad här.. menar du att jag borde ta bort tex prickarna i hörnet? För de som kommentert tidigare har tyckt att jag borde lägga till något. Men jag kanske missförstod. I alla fall så är jag tacksam för din feedback. Jag ska göra rubriktexten mindre och kanske byta text. Eller var det så du menade? Jag är inte så känslig för kritik ;) det gör den ju bara bättre. :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:46. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson