![]() |
Citat:
|
Använder outlook express och en gratis spamserver som jag tycker fungerar ganska bra. Tar även imap.
spamexperts.com Jag måste ställa in mina message rules. Nu har jag så att jag får in dem raderade men jag måste trycka på purge för att rensa bort dem. |
Citat:
|
Det är olika från dygn till dygn.
Ena dygnet kan det vara 0 och andra kan det vara 2500st. Så mao: 0-100st beroende på hur flitiga dom är. Nu räknar jag inte bara spam utan även diverse "tipsa" och scam (phising mfl). |
Citat:
Letar däremot efter en epostklient där jag kan bläddra genom mailen med hjälp av musens scrollhjul. Har letat igenom alla extentions till thunderbird som jag lyckats hitta men inte funnit denna funktionen. Någon som har något tips? Kanske bör tillägga att jag arbetar med spamfilter. |
Eudora och rullhjul fungerar för mig.
|
Citat:
|
Och jag tycker att spammen har ökat grymt mkt de senaste 4-5 dagarna. Antar att jag hamnat i någon lista. Minst 2-3 i timmen mot tidigare 1-2 om dagen.
Plus att jag har fått grym hicka så jag är extra arg. Någon som vet vad göra? |
Får ungefär 10 spammejl om dagen och det är bara i undantagsfall gmails filter släpper igenom dem.
Noseel: Mot hickan - svälj 3 gånger och håll andan så länge du kan. Fungerar oftast :P |
Hehe, ännu en tråd goes OT. Hur som helst, tack Jolla00, hickan försvann.
Men spammen fortsätter komma... |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:13. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson