![]() |
Jag kan bekräfta att detta är en Final relasen.
Dom har lagt upp den tidigare på deras FTP för att avlasta lite besökare för morgondagens slutliga avsked av version 1.5. Så det är bara tanka ner och köra, dom har gjort det riktigt trevligt må jag säga. |
Den har krashat 3 ggr för mig efter ca 2 timmars användning. Känns tveksamt. Bör kanske tilläggas att datorn ominstallerades för en vecka sen och är helt ren.
|
jodå...det är den skarpa...kör den både här hemma och på jobbet.
|
Synd att den är lite efter bara. (När det gäller att passera Acid 2.) Men det kan nog inte blir sämre än version 1.5. Har börjat använda Opera mer och mer efter att ha tröttnat på krascher stup i kvarten, samt märkliga buggar såsom att det plötsligt inte går att kopiera text etc.
|
|
Soft, äntligen! Hoppas den krashar lite mindre än vad min 1.5 gjorde.. :)
Någon extremt ny skön funktion någon hittat? /empty |
Tabbarna segar fortfarande upp sig. Gaahh, enda problemet jag hade med föregående version och det är fortfarande kvar :(
|
ser att det finns en ny funktion som heter "kolla om sidan är en mistänkt bluff" under inställninger.
|
Det här är ingen ny skön funktion i och med 2.0, men det är så jävla bra (hittade det just själv) att jag nämner det ändå;
http://encytemedia.com/blog/articles/2006/...ng-with-firebug Tack och hej alert(); |
Är besviken på nya FireFox 2, alldeles för få uppdateringar. De flesta uppdateringar är tagna från andras extensions, FireFox 2 borde heta 1.6-1.7.
=( |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:34. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson