![]() |
Älskar dessa flat silvriga keyboards.
Men börjar ta mig fan undra om de har någon kvalité alls. Tar en vecka så börjar någon knapp bli knasigt seg eller dylikt.. |
som det låter i den här tråden verkar det vara mer ovanligt att INTE ha spillt något på t-bordet. :P
|
Ju nyare + Ju dyrare == Ju större sannolikhet att spilla vätska på tangentbordet
|
Finns vattentäta tangentbord för er med hastiga rörelser... :D
|
har också ett ultra-x flat och har spillt lite av varje i det.. oboy, pepsi (2 gånger) samt öl.. Har bara duschat det i badkaret med varmvatten och torkat i nåt dygn i pannrummet.. funkat prima sen dess..
värst var faktiskt oboyen, knapparna man inte använder ofta knastrade i ett halvår efteråt trots att jag hade duschat tangentbordet i 3 omgånger och torkat mellan varje tillfälle ;-) |
Vi köpte http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010083229 tangentbord på jobbet, då operatörena spillde pappersmassa samt andra kemikalier på tangentborden, de brukade hålla i cirka 2 veckor...
|
Ultra-X Flat.... visst har dom uppdaterat modellen? jag köpte ett nytt för någon vecka sedan... kändes inte riktigt lika soft som mitt förra... kanske slitit ner det...
|
Numera heter dom Ultra X Flat media eller nåt sånt
|
Here we go again...
1 av de 2 nya t-borden jag beställde är numera dränkt i loka... Dock hade jag tur att ha elektronikrengöring sen jag mekade lite kretskort så det gick fina fisken att göra rent, å andra sidan är kanske inte loka det allra klibbigaste man lyckas hälla ut heller |
nja.. jag fick nydligen erfara att det finns en dryck som är riktigt giftig, varm choklad.... ingen lek!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:58. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson