![]() |
[QUOTE=MST2005,Oct 20 2006, 16:45]
Citat:
Och om folk gör det du säger så gör dom sig skyldiga till brått. edit: jag får dessutom ett mail med varje inlägg som skrivs. |
Är du bakåtsträvare eller bara motvalls nu Robertsson? ;-)
|
Citat:
|
Å andra sidan finns stödet i Firefox och i IE7. Förmodligen kommer 90% av IE6 användarna att använda IE7 inom ett halvår och då är det problemet löst.
|
Citat:
Inte för att denna sida är något seriöst projekt. Utan mer som något kul när jag nu ändå reggade läggav.se |
Jag skulle tippa på mellan 6-12 månader innan IDN domäner är allmänt fungerande och accepterade.
|
Citat:
|
Då var IE7 installerat, så man kunde besøka din sida.
Jag vet dock inte om det var någon superidè, "lægg av" kænns ganska så innehållsløst. Lite "bikten" øver det hela men ur det konceptet kan man græva lite djupare. |
Citat:
|
Jadu, det var en bra fråga. Jag refererar domænen mest till någon form av kampanjsida. Men du skulle væl kunna gøra någon form av "Sluta BLABLA sajt".
Lægg av med røkning, alkohol, droger. Informativ sida helt enkelt. Det ær væl det jag ser att man kan gøra. Men domænen ær væl fortfarande inte ultimat før det. Men den nuvarande idèen kænns inte jættebra. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:52. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson