![]() |
Tyckte mig ha sett något:
http://www.nt.se/%5CGEN_Utmatning.asp?Arti...ticleID=1309502 Stämmer det så torde 15k vara i underkant... 10% på allt över 15k blir OK för min del... :) |
Om du vill läsa ännu mer artiklar om det hela:
http://www.eniro.se/query?q=obl&what=news&...&subject=&site= |
Ojdå, där ser man.
Jag har talats vid flera ggr via telefon nu och personen är mycket angelägen om att jag skall skicka in papperna redan imorgon. Jag har lovat att göra det när jag ser att en handpenning på 10% är på mitt konto. Jag förhandlade upp summan till 17K + moms. Kanske är dumt att vara för girig trots allt, eller ska jag dra mig ur? |
Jag hade inte skrivit papprena om inte hela summan betalas, eller använd internetgirot.se så att du verkligen får pengarna.
Eller så är de rädda för att deras kund går direkt till dej. |
Tror knappast att han behöver vara orolig för sånt om nu bolaget är känt. Bara att kolla upp det först
|
Jag litar på killen, har hans namn och han och firman mm finns på eniro.
Men nu skruvar sig magen för att Obol Investment kanske kan betala mycket mer nu när hela ligan skall byta namn. Jag har skrivit per mail att jag godkännt summan, handlingsplanen och tidsrymden för hela affären. Kan jag fortfarande dra mig ur? |
Svårt att tro det, men en snabb kontakt med en jurist under morgondagen kan nog vara bra att fundera på. Sorry att jag inte kom på det tidigare... :(
|
Citat:
|
Citat:
Alt2. En basket intresserad vill köpa domänen i spekulationssyfte. Nu är det ju inte NHL vi snackar om så passa dej så det inte blir OBLbasket.se som står på reklamskyltarna i tv. Citat:
Fråga han rätt ut imorgon om slutägaren är O B L-Basket. Citat:
|
Citat:
Men vad tycker ni då, är domänen värd mer än 17K + moms? Om Obol Investment är slutägaren så har de nog hur mycket pengar som hälst att leka med. Siten har PR 3 för övrigt =) men tog bort innehållet efter begäran. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:28. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson