![]() |
Om du redan hade bestämt dig ifrån början, varför ställer du då en fråga?
Lycka till på web10.. |
Jag kan också varmt rekomendera manufrog. Inte haft ett problem med dom, det är visserligen inte världens snabbaste lina för mig men i övrigt så har ja inget att klaga på. Har 2 konton och har förlängt ett av dom.
|
Ja beställ från web10, dem är SKIT bra.
|
För att sätta saker i perspektiv (och nu får försvararna av budgethotell säga vad dem vill): Vad i hela friden förväntar ni er av en tjänst som har en månadskostnad som är lägre än vad en varmkorv på stan kostar?.
Jag kan bara spekulera i löpande kostnader för ett webbhotell, men jag kan inte annat än tänka mig annat att det tummas på kvalitén i flera led när det gäller budgethotellen. |
Jo, de som påstår att webhotell med kvalitet inte kostar har aldrig sett ett webhotell med kvalitet...
Att underhålla en medelstor hall (300 kvadrat), byta och modernisera den utrustning som finns där går lätt löst på mellan en och en och en halv miljon årlige, plus driftkostnaderna i forma av el, vilket för en hall av samma storlek vid hyfsat stor beläggning kostar uppemot hundra tusen per månad... Bandbredd kommer sedan till detta. Till detta skall hållas personal för daglig drift och beredskap, vilket jag uppskattar att man behöver minst fem personer till, förmodligen fler för att ha någon form av uthållighet. Att då ta 10 kronor av kunderna... Tja, då har man ingen seriös verksamhet. Kostnaderna i USA är i princip lika stora som i Sverige. Bara att sätta sig m ed räknestickan. Man får vad man betalar för. |
Jag har haft web10 i 4 år utan minsta problem, Har även ett svenskt, scoriondata. Båda utmärkta.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:00. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson