![]() |
och jag måste nog erkänna att jag blir närmast skrämd av blandningen av kod.
tex har du <a ...><h1><div>bla...</div></h1></a> när det borde vara i ordningen <div><h1><a ...>bla...</a></h1></div> vänligen styr upp koden, lyd digitalUnits råd och hojta när du är klar :) |
tänk på att ha utrymme mellan texten och sidan.
t.ex "Lagervaror (320)" ligger kant i kant med det gråa strecket. om jag hade vart du hade jag slopat alla skuggor och ramar.. och gjort den mer clean däremot vill jag ge dig beröm för "Nya produkter " men flytta upp den längst upp. det är bättre om nya produkter ligger längst upp, det "säljer mer" information om företaget kan kunden leta upp själv om han vill se det under en flik t.ex "om oss" eller liknande |
Citat:
"Plottrigheten" är gjort medvetet då jag ville få till en söt och mjuk sida. De flesta av kunderna är mammor med egna barn och dessa har sagt att sidan är varm och de gillar den.... Hovereffekten har jag varit lite orolig för att den skulle hppfattas störande.... PeterBKK |
"Här hos oss hittar ni babyläder"
Läder? :-) |
Citat:
Att loggan är suddig kan jag hålla med om.... Skall ändras. Josefinepaketat är en special för just - Josefine..... :D Negativ eller inte, spelar ingen roll... Jag är glad för alla synpunkter :) PeterBKK |
Citat:
Kan knappt stava till hptt.. hppt.. http..... inte heller till pph hph php :P Jag har i princip gissat mig till genom att ändra och kollat vad som hänt :blink: PeterBKK |
Citat:
Skuggorna kan jag ta bort men ramarna är där för att göra sidan varm och mjuk..... Har faktiskt funderat på att flytta upp både "nya produkter" och Alla Produkter".. vi får se när det blir av bara.... information om företaget kan kunden leta upp själv om han vill se det under en flik t.ex "om oss" eller liknande Denna förstå jag inte :blink: PeterBKK |
Citat:
Ändrat... :D |
Citat:
att skriva "hej och välkommen till min shop" osv är onödigt, det är bättre att använda det utrymmet till att fronta produkter och kampanjer. hänger du me? =) |
Citat:
det jag menar är att förstasidan är ett väredefullt utrymme, när det gäller försäljning. att skriva "hej och välkommen till min shop" osv är onödigt, det är bättre att använda det utrymmet till att fronta produkter och kampanjer. hänger du me? =) [/quote] Nu är jag med..... Så sant så.....Det får vi göra något åt <_< Peter |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:10. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson