![]() |
Sökvärde: 556295-8883
Organisationsnummer: 556295-8883 Företagsnamn (firma): Acme Associates Aktiebolag Företagsform: Aktiebolag Företagsstatus: Antal ärenden under handläggning: 7 Ingen KK än alltså.. (Källa: Bolagsverket SNR) |
Citat:
Plus, de vill nog försöka bli personliga återbetalningsskyldiga.. |
Är inte ACME företaget i Warner bro's tinytoons värld med snurre och daffy duck? ;-)
|
ACME är någon form av överskottsbolag i USA och förekommer flitigt i amerikanska serier.
|
Att ett bolag går i konkurs innebär inte att det är skojare bakom bolaget. Att en affärsidé inte håller är inget skojeri.
|
Tråkigt med Acme, och hoppas att de informerar sina kunder om saken tydligare än nu.
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
Men ingen som hänger på WN kan ju ha missat detta, så jag är övertygad om att du några och andra kunder till acme fått fram budskapet och räddat många. |
Konkurs är inte brottsligt om man inte från styrelsen misskött sig och åsidosatt sina skyldigheter, vilket ett totalt styrelseavhopp antyder...
Trist för alla som använder Acme... |
ACME= "A Company Making Everything"
Jag kom även ihåg att jag läst något pressmeddelande om att ACME Associates skrivit samarbetsavtal med Svensk Handel för typ ett halvår sedan. http://66.249.93.104/search?q=cache:...e&ct=clnk&cd=2 |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:08. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson