![]() |
Citat:
|
Tycker bara det är nästan komiskt. När det kommer till SEO företag eller spammare som finns på forumet så är det fritt fram att nämna vilka dessa är verkar det som, men med NN verkar alla hålla det för sig själva och det är så mycket hysch-hysch runt det hela att det är nästan otroligt :)
|
Förstår inte vad du finner för problem kring det?
Om din vän startar något liknande och ber dig inte berätta till någon, går du då och skriver det rakt ut på ett forum? DET ÄR MIN KOMPIS SOM STÅR BAKOM DomänReg GG AB !!! Lite svårt att jämföra ett förtroende till sina vänner mot bajskastning mot någon man hatar. |
Och att det är din kompis. Har jag bett dig att göra det offentligt? Det är nog fler än du som vet det, men fortfarande är hela "hålla tyst" inställningen helt klart komisk.
Citat:
|
Företaget är skyddat av en målvakt och väldigt anonymt i allmänhet. De som ligger bakom vill uppenbarligen inte kopplas till det.
Så förklara gärna vad man tjänar på att berätta det förutom att man i princip får nya fiender? |
Citat:
Registrerar inte bara NN lediga domännamn, som en del andra i detta forum? Eller har jag missat något? Om domännamnet är ledigt och inte är varumärkessnyltning, är det ju fritt att registrera? Det går väl inte att likna NameNavigator med gamla "Control-Alt-Delete" som härjade under slutet av 90-talet? Många frågor, men jag förstår inte påhoppen. |
Ja, inte jag heller. Många verkar tycka att de gör fel, fast många här registrerar lediga domäner..... men är däremot nyfiken vem står bakom.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:28. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson