![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Jag vet att Göteborg har haft ngn liknande guide med pizzerior. Jag tror att problemet med en sådan tjänst är att som många säger, man vet redan vilken pizzeria man brukar åka å handla i. Sedan får man fråga sig, hur ofta har en pizzeria en hemsida, och kommer dom att ägna sig några timmar för att ändra deras meny, priser, öppetider etc på en sajt som visar en massa andra pizzerior med? Även om det nu finns mer än 4000 pizzerior runt om i landet så tror jag inte dom betalar för en tjänst. Det finns för lite pengar i den branchen (som är vita ;) ) för att man ska kunna göra ngn vinst.
Att hålla reda på mer än 4000 pizzerior är inte lätt och vem betalar för den tiden och det jobbet? Nåja, bara mina tankar... :) |
Vore inte pizzaguide.se en bättre adress? Den är ledig iaf..
|
I Linköping har vi
http://onlinepizza.se/ som jag brukar använda mig av när jag vill beställa hem pizzor. |
Citat:
|
Citat:
Lunchinfo.se är bara en av domänerna till platsen. Lunchinfo.com som då går till samma ställe ligger på plats 210000 nånting, vilket inte är någon höjdare direkt men i och med namnbyte till Gastrogate.com så ändras statistiken... Snittet ligger på runt 40000 - 60000. Fast det är ju alexas statistik och ingen officiell mätmetod. Ingen marknadsföring är gjord? Du får gärna berätta mera... Sökmotoroptimeringen är nog i topp. Jaja, detta var mitt första inlägg här. Vi får väl se hur det artar sig. |
Säkert en bra ide för försäljning.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:58. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson