![]() |
Gärna mer namn. :)
|
Möjligt att några ligger i karantän.
acr.se aec.se aeu.se afj.se ahm.se bbj.se bcv.se bdg.se bdu.se bfu.se cbd.se cbv.se cdj.se cds.se ceu.se dbj.se dbu.se dcc.se dcv.se ddu.se ebd.se ecu.se eeu.se efv.se egd.se |
På Spray står det att alla domännamn som vi skrivit här, som enligt NIC är lediga är upptagna. Fel hos Spray eller annat?
|
ja en del finns iaf kvar fortfarande. Kolla på nic.se istället.
PS Kimz, jag har fortfarande inte fått inloggningsuppgifter för att administrera domännamnen jag betalade till dig för snart två veckor sedan, så du borde ta dig tid att ge mig dessa innan du börjar med några nya projekt. Ett dåligt rykte på webben är svårt att bli av med. |
Jag vet att du letade efter lediga men...
Jag kan sälja vvl.se , jup.se , och obl.se för rätt pris. Bara att PMa om någon är intresserad. De går inte för reggkostnaden bara så ni vet... |
På NIC.se står det att CNC.se är ledig. Men på Loopia att den är upptagen, varför?
|
Citat:
|
Citat:
Några korta .se till salu: nio.se txt.se IDN: ål.se tå.se Fattiglappar och strulnissar undanbedes vänligt men bestämt... ;) /S |
Söker lediga korta domännamn.
Antingen domännamn som är lediga just nu eller domännamn som du äger. 3 bokstäver eller mindre. PM:a eller skriv här i tråden. |
Förlåt en nybörjare på domänhandel, men vad ligger priserna på i dagsläget för "begagnade" {3}.se? Om vi nu håller oss till den sorten som är något mer än bara qxj.se eller nåt annat som inte går att uttala med tungan i behåll.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:31. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson