Citat:
Originally posted by Andrres@Mar 9 2006, 11:55
Helena:
Citat:
Jag använder inte IE själv...
|
En tanke är att använda IE istället som förstabrowser. Driver man en sajt är det fördel att använda samma som majoriteten av besökarna använder. Man kan tidigare bli medveten om ev fel som drabbar många (för det kan ta flera dagar/veckor innan besökarna börjar klaga) och det kan minska skadans omfattning (antal förlorade kunder).
|
Jo, det är nog vettigt. Jag vill inte byta browser, men ska försöka komma ihåg att kolla sajten regelbundet med IE i framtiden (nu gör jag det bara när jag ändrar design).
Citat:
Helena igen:
Det ligger nåt i uttrycket if its not broken dont fix it. Det blir nästan alltid en massa oväntade problem om man börjar rota i ett fungerande system, särskilt om koden är incomprehensible som någon skrev i ett annat forum. Men det är klart, man får ju väga för- o nackdelar mot varandra.
|
Jag tror också på det talesättet. :) Hade inte tänkt ändra nåt om det inte slutar funka igen, men tänkte att han kan få ta en titt om han vill. Fast jag håller på och försöker lära mig lite PHP, så det kan ju vara idé att jag försöker kolla lite själv istället.
|