![]() |
Svar till hubbert...
Nja jag hann inte uppdatera sidan som jag skrev/tänkte blev lite mer jobb än jag väntat mig, sen pluggar jag samtidigt och har haft lite mycket med det (tentaperiod nu). Nu har jag dock genomfört de ändringar som creoweb tipsade om. Har ingen aning om hur långt tid det tar för mina ändringar att nå effekt på Google. Redirect, vad menar du? |
|
Citat:
Har inget eget konto på sweclockers så jag ber henne posta frågor där, ville ha så mycket info som möjligt innan jag gick vidare med uppdateringarna. |
ooooook....
*hmmm* |
Citat:
Citat:
|
Citat:
Citat:
Det här är faktiskt inget som jag har ngn. aning om... Använder mig av B-one, lägger förstasidan som man ser när man besöker adressen som index.html i rotkatalogen. |
David_gbg:
Citat:
David_gbg: (ang det jag kallar för redirect) Citat:
Edit: korr |
Citat:
Alltså den var inte klar, den var ju helt utan innehåll när jag ställde frågan. Det var mest upplägget och om det var ngt mer som jag skulle tänka på innan jag började bygga om hela sidan. Räknade upp alla tips som jag fått i min "what to do" lista men glömde skriva in det med CSS... Ville bara försäkra mig om att jag inte glömt något. Anledningen till att jag blev tvungen att göra om hela sidan var just p.g.a css-problematiken och att jag använt lite tabeller som jag också fått tips om att jag skulle ta bort vilket jag har gjort i den mallen. Så jag tycker att jag absolut har tagit till mig de tipsen jag fått. Som jag skrev den 27:e "Skulle vara tråkigt att göra ett misstag som jag sedan måste ligga och ändra på alla sidor om det uppdagas för sent." Känns som om det är lite meningslöst att fortsätta diskutera detta eller? :unsure: |
David_gbg.
Citat:
Edit:korr |
ja tycker du borde fixa:
http://www.vaga-le.se/tandblekning/vanliga.html Så man kan klicka på frågorna och komma direkt till svaren, så man slipper leta på svaren själv... |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:07. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson