![]() |
Citat:
Önskar dig all lycka och framgång med ZeniaNet.com! Jag ska hålla ögonen på er utveckling i alla fall, det behövs i min mening fler alternativ än de vi redan har i Sverige. Mvh /Stefan |
Det var på tiden, säkerligen x antal wn'are som tänkt på att starta ett nytt nätverk.
Men här stiger någon in och gör det till slut, det gillar vi(jag). Skall bli kul och få testa och se hur framtiden lyser. Lycka till! |
Citat:
Eller just det, Tradedoubler finns representerade på wn..... jag.... skämta? :rolleyes: |
Citat:
------------------------------------------------------- Lycka till med Zenianet |
Hm jag verkar inte komma åt zenianet.com. (testat från 2olika hosts)
Vilket tyvärr gör att jag (tyvärr!) direkt tappar förtroendet för att använda mig av dom. |
Citat:
Detta får ju verklligen inte hända, men jag är ändå glad att det hände i detta start läge och inte när vi är i full gång. Sidan ska vara online nu, tyvärr drog det ut på tiden. /andreas |
Citat:
Edit: Eftersom ni redan har flera servrar (jag hoppas ni inte kör allt på samma) så varför inte låta er webbsajt vara redundant? Det är ju halva ansiktet utåt. |
[QUOTE=kullervo,Feb 8 2006, 14:26]
Citat:
Vi är mycket väl medvetna om att detta absolut inte får hända, då det påverkar affärer för fler än bara oss och nu när det händer hjälper det oss att utvärdera vad vi måste förbättra. Tyvärr känner man sig väldigt "hjälplös", när det är saker som händer som inte går att påverka själv, då man inte har servrarna inhouse så att säga. Då kan jag inte mer göra än att sitta och skälla på dom ansvariga. /Andreas |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:07. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson