![]() |
Citat:
Du får följande: ... Hemsida under hosten www.shell.linux.se/dittkonto med PHP och MySQL. För 100:- extra koppla vi ditt shellkonto till din domän. ... Eller det kanske inte är på det viset du vill koppla ditt domännamn? [/b][/quote] nix :) Jag vill använda en DNS funktion som kallas för REVERSE, så man ser min domän om man gör en dns-lookup! |
Citat:
|
Citat:
Thomas |
Som gammal ircare så vet man att det är/var coolt att ha bnc med tuff host ;)
Om du vill köra andras vhosts så rekommenderar jag http://www.lomag.com/shell.php, se http://www.lomag.com/vhosts/index.php för tillgängliga vhostar. Vill du reversea din egna ip & köra med egen domän så rekommenderar jag dig att skaffa kontakter som gör det åt dig istället för att betala dyra pengar för det. Det kostar nån tusenlapp för att reversea en ip om jag inte är helt ute och snurrar? Det var väl sisodär 5-6 år sedan jag ircade aktivt, så jag ber om ursäkt om jag flummat till svaret :) Mvh, Tobias |
Citat:
Det är svårt att hitta sånna givmlida personer ;) <!--QuoteBegin--dm.se@May 15 2003, 01:17 PM Det kostar nån tusenlapp för att reversea en ip om jag inte är helt ute och snurrar? [/quote] Svenska shell-leverantörer tar 500-700kr/år (shells.se,tx-shells.com) Medans US etablerade shells tar runt $2/månan. |
Bra då avslutar vi denna diskutionen och anser den avklarad :) hade jag inte missuppfattat från början och förstått att detta inte hade ett dugg med WN's topic att göra, hade jag raderat den med en gång.
Thomas |
Citat:
Jag menar inte ett shellacc, det kostar 2$ mån, att köra reversed ip är en engngskostnad. Egentligen borde jag väl inte skriva mer eftersom tråden är avslutad, menmen, så kan det gå :) Tips, hitta en vän som gör det åt dig, de finns ;) Mvh, Tobias |
Citat:
|
Fjäska & muta! B)
Mvh, Tobias |
Citat:
funkar det?:D |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:04. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson