![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Jag reagerade också på de trasiga jeansen :)
|
Jag kan inte alls förstå varför dom bytte.
Tycker nya färgen och loggan är ett steg tillbaka. Deras nya sida känns inte speciellt förtroendeingivande med alla blåa och pastellfärger + väldigt slarvigt frilagda bilder lite här och där. Och som Alexut säger.. den känns väldigt template. Tycker dom hade lyckats väldigt bra med att arbeta in Gate9 på webbhotellsmarknaden. Lyckas fortfarande inte riktigt komma ihåg deras nya namn trots att jag besöker dom varje dag. Ett plus är att dom har kvar sin gamla kontrollpanel |
Jag frågade en som heter Anders som jobbar på neno.
Så här svarade han: "Namnbytet har varit planerat sedan länge. Det finns många anledningar, en är att belysa de nya tjänster som vi kommer släppa under våren." |
Vad för tjänster kan passa under "Neno"?
Dock grund designen för sidan ser bra ut med innehållet lite mer ful USA stil på något vis som brukar ha massa bilder på folk. Så liknar lite templates med USA stil. Sedan även lite rörig att surfa på. |
Ojoj vilken nyhet, Gate9 byter namn. Jag ska nog ta och skriva upp det på väggen här ;)
mvh |
Jag känner ägarna av företaget och prata med dom varför dom bytte namn, och jag anser att deras nambyte av godaskäl.
Och dom som har koll på Gate9 ifrån start kanse förstår en av anledningarna.. |
Citat:
|
Har man inlett samarbete med Nenos Pizzeria? Pizza på köpet när du tecknar webbkonto? :)
Det finns nämligen bara ett aktivt företag med namnet neno enligt bolagsverket och det är just "Neno's pizzeria". |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:52. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson