![]() |
tack för svaren, en ytterligare spec som jag glömde nämna är att PHP5 är ett krav. Några tips?
mvh Fredde |
Citat:
Vi har haft problem under olika tider med två servrar där vi fick flytta kunder från en av dem till en ny så vi kunde slakta den gamla. Den andra kunde vi fixa med en ny Kernel och mer minne. Alla andra servrar springer på utan problem. Eftersom du frågar om Php5 så kan jag meddela att Wopsa erbjuder både php4 och php5 idag. Varför inte testa oss igen ;-) |
ev1servers är billiga och ganska snabba, min kusin har en server där...har hört mkt positivt om dom, och 0 i startavgift tror jag.
|
Citat:
Kanske går att köpa till att de sköter brandväggar m.m. men det ingår inte. /Thomas THL |
Citat:
Jag noterar att du inte tar upp support eller management, så jag gissar att du är mindre intresserad av detta, eller förutsätter att allt fungerar? Om du ger lite mer detaljer kan jag rekommendera ett par företag som du kan kontakta för att se om dom kan vara lämpliga, men det beror som sagt på vilken typ av lösning du behöver och vilka behov i övrigt du har. Lycka till med ditt projekt! |
Citat:
Alla tips är välkommna, gärna från någon som kör en server aktivt idag. mvh Fredde |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:39. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson