Citat:
Originally posted by linusanderas@Jan 16 2006, 09:45
Jag kände mig inte nämnvärt "hackad" så ni kan ta det lugnt. Dock lyssnar jag inte så mycket på ”erfarenhetsargumenten”, skulle alla göra det så skulle ingen av oss syssla med speciellt mycket… -Varför ska du börja krypa för? Du har ju ingen erfarenhet… ;-)
Vill passa på att tack nicclas för en bra och lagom lång genomgång. Det blev CentOS 4 till slut.
|
Det skulle vi visst det. Det är en sak att börja krypa och en annan sak att ta upp en unge på 6månader och tvinga en till ett maratonlopp.
Du pratade om en dedikerad server istället för webbhotell. Naturligtvis, de flesta av oss antog att du behövde den till dina kunder. De flesta av oss anser också, att kundservice är extremt viktig och ska vara på topp. Då tar man inte sina kunder till "jag ska lära mig projekt" utan man kör på en beprövad metod. Leker och lär, gör man vid sidan om.
Så, om du har antigen oseriös syn på dina kunder, ELLER endast behöver servern för att lära dig mer om linux och experimentera, då har du naturligtvis all rätt i det.
|