![]() |
Jo precis, sedan på en motorväg så hinner det passera många många tusen bilar på en liten stund.
Tror inte dom hinner få ner den på 1 dag ens. |
Runt Norrtull och Roslagstull i Stockholm är det väl snarare ett problem att få plats med någonting med tanke på alla erbjudanden om massage som sitter på varenda fri yta...
|
Frågan är: Ska den som utdelar böter alltid anta att den som det görs reklam för alltid är den skyldige?
|
Behöver det ju inte alltid vara, kan ju alltid vara någon anställd så behöver ju inte vara ledningen som godkännt det.
|
Någon som har koll på vad som gäller för flygblad, exempelvis de där som går omkring på stora parkeringsplatser och sätter sina flygblad under vindrutetorkarna på varenda bil de ser?
|
Citat:
|
Det finns ju "anslagstavlor" på olika ställen är det också enbart för kulturella arrangemang eller kan man sätta upp lite vad som helst, förutsatt att det inte är porr eller annat som kan upplevas som kränkande. T,ex url:n till sin hemsida...
Vad räknas som kulturellt arrangemang. Ponera att jag skrivit om en kulturell händelse i min blogg, en slags guide t,ex. Borde jag då inte få sätta upp information om händelsen och en url om personen vill läsa mer |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:52. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson