WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   WN träff (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1123)

Anders 2004-01-08 22:36

Jag är också intresserad. Men som det sagts innan så är det viktigt med god framförhållning så man kan boka biljetter mm.

Jocke 2004-01-08 23:06

Citat:

Ursprungligen postat av Haghjoo
Citat:

Ursprungligen postat av Jocke
Tycker det låter som en bra grej.
Jag hjälper gärna till att styra upp något om det är i stockholm.

Någon som har förslag på företag som kanske kan vara intresserade att ställa upp med föreläsare?

Jag har några förslag
+ Tradedoubler
+ Jajja
+ Telia
+ tre

Jajja, vad skulle de möjligtvis kunna berätta?
Hur de lurar sina kunder?

Detdär va bara förslag om du har några bättre så kan du väll komma med dom istället för att kritesera.

Christian 2004-01-09 01:28

Jag skulle också vara intresserad att höra något från de mer framgångsrika, kanske Lunarstorm eller Blocket?

Marcus 2004-01-09 01:40

Citat:

Originally posted by Christian@Jan 8 2004, 22:28
Jag skulle också vara intresserad att höra något från de mer framgångsrika, kanske Lunarstorm eller Blocket?
...de ursprungliga skaparna av Blocket skulle ju vara intressant att höra något ifrån isåfall. men det var kanske underförstått.

skulle kanske även gå att få höra något från Google (Sverige)? Det skulle isåfall vara väldigt intressant tycker jag.

Jocke 2004-01-09 02:08

Tycker ja me. Och kanske microsoft om .net

Daggen 2004-01-09 03:10

Det jag är intresserad av att lyssna på är ju just om marknadsföring och allt som hör till. Men som sagt vore nog bäst om nån/alla adminarna tog tag i detta om dem själva finner det intressant och göra det så snart som möjligt. Och som alla andra säger ett datum så tidigt som möjligt ;) WN/ Lastbryggan/ Silon (glömt nån..?) var är ni??

Mats 2004-01-09 03:49

Citat:

WN/ Lastbryggan/ Silon (glömt nån..?) var är ni??
Håller mig i bakgrunden idag och bara spanar... :D

Självklart "hänger jag på" om det blir nåt, tycker också att det låter intressant om vi kunde få något bra föredrag/diskussion m.m.

Är det någon när vi kommer så långt som hoppar på tåget mellan GBG och Sthlm så hör av er så kan vi slå ihjäl en pilsner i resturangvagnen tillsammans.

(Ps, du glömde Cerebus...)

// Mats (Lite off idag)

Max 2004-01-09 04:20

Träff skulle vara kul, med eller utan seminarier!

Daggen 2004-01-09 20:51

Citat:

Originally posted by Lastbryggan@Jan 9 2004, 01:49
Citat:

WN/ Lastbryggan/ Silon (glömt nån..?) var är ni??
Håller mig i bakgrunden idag och bara spanar... :D

Självklart "hänger jag på" om det blir nåt, tycker också att det låter intressant om vi kunde få något bra föredrag/diskussion m.m.

Är det någon när vi kommer så långt som hoppar på tåget mellan GBG och Sthlm så hör av er så kan vi slå ihjäl en pilsner i resturangvagnen tillsammans.

(Ps, du glömde Cerebus...)

// Mats (Lite off idag)

OK, låter gött. Men som sagt måste vara någon/några som jobbar för det stenhårt och inte 35 som tar det lite halv seriöst.

Jocke 2004-01-19 01:30

Om ja ska styra upp något så måste ja veta vad ni kan tänka er att betala!

För min del så tror ja att ja kan tänka mig någon stans mällan 3 och 500;-

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:02.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson