![]() |
Dom har alltid erbjudanden... Ingen mer som får deras katalog? Trodde det var ett sånt där utskick dom gör till företagen..
|
Får alla en expressomaskin?
|
Jag har fått allt möjligt från dom.
Jag har handlat i över ett år av dom och alltid kommer deras leveranser dagen efter och det är väldigt ofta som man får saker. Jag har fått en brevvåg, två surrond sound system till datorn, en kaffebryggare och sen är det nog en massa grejer som jag inte kommer på just nu men det är rätt så roligt att få något extra då och då men jag handlar av dom endast av två anledningar och det är för att dom är billiga och har väldigt snabba leveranser. mvh/Tomas |
Citat:
// Mats |
Någon som kan vidarebefodra mailet om expressomaskin till mig
jocke .. studentskiva.com |
Behövde lite kontorsmaterial så jag slängde iväg en beställning. Kul och se om man får nån present, är ju ny kund iallafall.
|
Hade det inte varit två personer som fått present är det nästan så man skulle misstänka att denna tråd var en PR-kupp från quill. Vore kanske ett smart drag att anställa någon e-ambassadör (hehe) som marknadsför ens företag på detta sätt... ;)
|
Jag handlar inte kontorsmtrl så ofta, men dock alltid på Quill. Billiga och nästan alltid någon ok på-köpet-pryl.
|
Väldigt vad mycket snack om eXpressomaskiner. Blir man mer effektiv med en sådan än med en espressomaskin?
|
Har med beställt en del från dom, dock mer förbrukningsvaror som kuvert etc.
Dom brukar vara flitiga att skicka ut tidning etc, och även ge en del saker. Snabba och bra pris. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:52. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson