WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Feedback (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Nytt epostprogram byggt i HTML5 (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1067583)

gimmefeedback 2016-11-20 11:29

Citat:

Ursprungligen postat av jayzee (Inlägg 20521098)
Bra tanke, dock är det skillnad på native program och en sajt.. ;)
Jag misstänker det är typ en Node-Webkit lösning du siktar på?

Hmm, framgick det otydligt från landningssidan om produkten var en sajt eller ett native-program?

jayzee 2016-11-20 15:50

Citat:

Ursprungligen postat av gimmefeedback (Inlägg 20521099)
Hmm, framgick det otydligt från landningssidan om produkten var en sajt eller ett native-program?

Läste inte så noga om jag skall vara helt ärlig, öppnade animationen direkt och fick intrycket att det var en sida. Då tråden heter "Nytt epostprogram byggt i HTML5" drog jag enkelt slutsaten att du paketerat en sajt byggt i troligen nodeJS till exekverbar binär med hjälp av verktyg som Node-Webkit då du även listar olika operativsystem på din sajt.

gimmefeedback 2016-11-20 18:45

Citat:

Ursprungligen postat av jayzee (Inlägg 20521105)
Läste inte så noga om jag skall vara helt ärlig, öppnade animationen direkt och fick intrycket att det var en sida. Då tråden heter "Nytt epostprogram byggt i HTML5" drog jag enkelt slutsaten att du paketerat en sajt byggt i troligen nodeJS till exekverbar binär med hjälp av verktyg som Node-Webkit då du även listar olika operativsystem på din sajt.

Okay, då har du ungefär rätt! :)
(Använder Electron)

webtigerteam 2016-11-20 22:02

Det ser avancerat ut ...

Jag fick kolla om tre gånger för att förstå vad alla funktioner gjorde ... Fick dock inte känslan av att det löser några problem för mig.

Skulle kunna förklara mer om problemen som programmet löser, typ visa problemet (nuvarande e-post program) innan lösningen (ert nya e-post program).

En fundering som jag fick är hur det ser ut och fungerar i mobilen (liten skärm).

gimmefeedback 2016-11-20 23:21

Citat:

Ursprungligen postat av webtigerteam (Inlägg 20521114)
Det ser avancerat ut ...

Jag fick kolla om tre gånger för att förstå vad alla funktioner gjorde ... Fick dock inte känslan av att det löser några problem för mig.

Skulle kunna förklara mer om problemen som programmet löser, typ visa problemet (nuvarande e-post program) innan lösningen (ert nya e-post program).

En fundering som jag fick är hur det ser ut och fungerar i mobilen (liten skärm).

Tack för feedback. Håller med, är inte helt nöjd med videon och en video där gamla epostprogram jämförs med mitt nya är något som jag kommer att lägga ut inom en snar framtid. Programet nu är inte tänkt för mobilen, utan mobil-app är något som kommer i ett senare skede.

mavraj 2016-11-23 21:43

Länken i topic leder till "You are invited by Viktorr". Finns mer information att tillgå nånstans? Video, screenshots, animeringar, annat? Tack!

jonny 2016-11-26 10:00

Ja, vad tusan, hur får man se animationen? Jag är ju nyfiken. ;)

Yllas 2016-12-20 18:12

Vart har videon tagit vägen?

gimmefeedback 2017-03-22 16:51

Hemlighetsmakeriet är över ~ish, programmet är snart klart och info finns att se på länken. Jobbar på ny video dock.

naak2803 2017-04-10 14:40

Citat:

Ursprungligen postat av gimmefeedback (Inlägg 20522560)
Hemlighetsmakeriet är över ~ish, programmet är snart klart och info finns att se på länken. Jobbar på ny video dock.

när släpps den? :)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:27.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson