![]() |
Jag använder Digitalocean och tycker det funkar skitbra. Jag kör en minecraft server där just nu minecraft.freegame.nu om ni vill kolla :) Något som är nice att man kan få 10 dollar free (2 månader gratis om man kör minsta) om man signar upp sig via någon :) Se min länk ovan :)
Kan varmt rekommendera detta :) |
Just det om ni vill använda mina docker paket så är det bara att göra: https://github.com/Jenkler/docker
Jag kör CoreOS med Docker där jag har fixat images för Gentoo ;) Skulle vara kul att veta vad ni tycker. Jag maintainar du ju helt gratis med :P |
Pingade precis mot digitalocean.com, sunet.se, och min egen webbutik (vps hos Glesys Falkenberg)
min-butik.se 32 sunet.se 40 digitalocean.com 59 Lite kul att jag får bättre resultat mot min egna vps hos Glesys än mot sunet :) |
Jag har kört på DigitalOcean i 6 månader med Ubuntu 14.04 och tycker det fungerar fin fint!
|
Vill man slippa drifta en VPS hos DigitalOcean så kopplar man ihop den med Serverpilot.io och så fixar det alla uppdateringar.
Jag har även sen 2 månader tilllbaka VPS hos Cloudways. Kör med en VPS från DigitalOcean med köpt hos Cloudways. Man behöver inte tänka på uppdateringar, patchar etc etc. Funkar verkligen smidigt. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:56. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson