![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Vi försöker inte nå dit Loopia är idag, jag förstår inte varför du drar den slutsatsen, mitt svar var ju enbart ett svar på att du började dra in och jämföra vår egen kontrollpanel, vi satsar ju på prestanda hosting och inte på volymförsäljning av domäner, men det var väl inte detta som tråden handlar om?
|
Citat:
Det finns ett par mindre brister även i Loopias panel dock. Kryptiska felmeddelanden som inte säger något mer än "Något gick fel. Försök igen." dyker upp då och då men det gäller även Atomia. Loopia har också haft lite problem med en del .nu-domäner efter att .SE tog över. |
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Det är riktigt kul att arbeta i Atomias kontrollpanel :) Såna här fel är ju underbara:
Citat:
Kommer Atomia med språkfiler som man får fixa med själv eller är svengelskan med i deras produkt? |
Jag hostar min egen kontrollpanel med 5st DNS servrar utspridda värden över, kostar mig ca 600kr per år, men då slipper jag att saker går segt och dåliga kontrollpaneler hos alla webbhotell, Loopia är det enda svenska webbhotellet med en bra kontrollpanel.
Själv använder jag ISPconfig och den fungerar underbart och lätt att förstå till skillnad från CN och Bineros. |
Vill bara kommentera från Citys håll att vi kontinuerligt lyssnar på er och andra kunder. Har man många domäner är vi medvetna om att det inte går så snabbt som vi önskar att lista alla. Även att du inte manuellt skall behöva ta bort en domän i vissa fall är noterad och kommer jobbas på. Som amerikanarna säger - "the devil is in the detail" och sådana här småsaker är irriterande om man är större domänkund.
Vi har som mål att vara ledande inom domänhantering och det sagt - så har vi ytterligare steg att ta. Generellt dock fungerar det mycket väl för de tiotusentals som använder oss för sin domänhantering idag. Vår unika bredd av antalet domäner vi stödjer är också steg i den riktningen. Jämförelser blir rätt lätt snedvridna för man irriterar sig på en specifik sak. En funktion är bättre här. En där. Vi ser till helheten och för domänkundert inkluderar det även email tjänster, DNS och för att inte tala om backup. Att lista sina domäner lite snabbare blir snart mindre prioriterat om du precis blivit av med alla dina mail och det finns inte backup eller om DNS ligger nere länge och all din trafik försvinner. Igen - vi tar åt oss och jobbar än hårdare för att bli bättre. Tack för bra feedback! Ha en härlig torsdag! |
Citat:
Citat:
Om man bara är domänkund eller inte är dessutom irrelevant. Det går lika långsamt att hantera webbplatser som enbart domäner i kontrollpanelen. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:34. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson