![]() |
Citat:
"Sidan har flertal stavfel och särskrivningar som du bör se över" - Kan du vara mer specifik och berätta om vart du hittade dessa fel. Jag uppskattar allas kommentarer och kommer ta åt mig allt ni har skrivit och jag är redan igång och reparerar alla fel och misstag på min hemsida. Tack för du tog tiden att besöka och läsa min blogg. |
Citat:
Jag har inte tid att gå igenom alla dessa men jag stötte på en hel del medan jag läste runt på siten. |
*pust* Jag vet inte vad jag skall säga. Men om man vet så lite om tekniken/källkoden så är det nog ett hårt slag att lägga upp sidan här för att få feedback.
Gör om, gör rätt. Skall du sälja dina tjänster måste du bevisa att du har koll på vad du gör och hur man själv gör en hemsida. Ta åt dig av kritiken här men vänd det till en utmaning. Verktyg som kan vara bra för att kolla om du är på rätt väg: http://validator.w3.org/ (Facebooks och Twitters knappar klarar inte validering men man kan ju försöka ha ribban högre än dem) http://tools.pingdom.com |
Citat:
Vill passa på att tacka alla som tog sin tid att kritisera mig, visa viker sig när dem får lite kritik men jag kommer bara suga åt mig allt ni har skrivit och förbättra min hemsida. Tack återigen. |
10 timmar sedan:
Tarik Plakalo Webbdesign har gått med i Facebook. Ni har fått 0 likes de senaste 30 dagarna, med 1391 likes totalt. Du har alltså skapat Facebooksidan för över en månad sedan, köpt facebook likes, inaktiverat och aktiverar den nu. Ni har förövrigt en like totalt på alla era 5 inlägg i Facebook-gruppen, och så svarar du såhär när någon nämner köpta FB-likes: Gällande Facebook likes? köpt? kan man köpa facebook likes???? Jaja, du försökte iallafall. |
Vill passa på att tacka alla som tog sin tid att kritisera mig, visa viker sig när dem får lite kritik men jag kommer bara suga åt mig allt ni har skrivit och förbättra min hemsida.
Tack återigen. |
Men.. inte dog väl min favorittråd? :-/
|
Haha ursäkta ordvalet men vilken pajas!
|
Kvoten
Man kan inte mer än undra vad kvoten är på karl.
Det är inte mer uppenbart - och det här är ju absolut fel forum att vända sig till. |
Är mycket nyfiken på hur ni (Tarik) gick tillväga vid skapandet av er logotyp? Fick ni inspiration från något annat håll?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:53. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson