![]() |
Utan tvekan Loopia. Stabil kontrollpanel, enkelt att hitta och priserna är vad du betalar. Supporten svarar snabbt vid något problem. Jag köper hellre 99 kr domäner än går på ngns erbjudande, har gjort det misstaget innan och tyckte deras kontrollpanel/service var riktigt kass.
|
Loopia, enda nackdelen är att man inte kan ha tvåbokstaviga .nu domäner där men det har ju iofs inte med ämnet att göra (.se)
|
Föredrar SE Direkt och Loopia. Båda är smidiga att arbeta med och jag undviker helt andra bolag för svenska domäner.
|
Frobbit, stöd för DNSSEC och har ett vettigt API. Något för dyrt dock för att vilja flytta alla domäner dit.
|
Citat:
Btw, jag såg svenskadomäner, och deras andraårs priser, känns tråkigt att man försöker lura in kunder på det viset! Edit, jag använder sedan en tid loopia för domäner, mest på grund av deras fantastiska API :) |
Vet ingen svensk registrar som klarar ens halvstora domänportföljer, de laggar ihop och är omöjliga att manuvrera i, däremot väger Loopias kundservice upp för detta.
För stabilare interface får man nog gå med någon tysk aktör, t.ex. Hexonet. |
Citat:
|
Loopia fungerar utmärkt
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:47. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson